.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ساری:
۲۳ داوطلب مجلس در ساری و میاندرود رقابت می کنند
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود گفت: ۲۳ داوطلب در انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه و هفت نفر در انتخابات خبرگان رهبری در استان رقابت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل روابط عمومی فرمانداری، احمد حسین زادگان پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود به ۲۳ نفر رسید و هفت نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران باهم رقابت می‌کنند.

وی بابیان اینکه ابزاری برای کنترل و نظارت تبلیغات در فضای مجازی وجود ندارد، گفت: از نامزدهای انتخابات مجلس و خبرگان تقاضا داریم به قانون عمل کنند و تمامی مصوبات ستاد انتخابات، لازم‌الاجرا است.

وی بابیان اینکه مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و نماینده ویژه فرماندار تام‌الاختیار هستند، افزود: در روز اخذ رأی، همکاری همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی می‌تواند درروند اجرای انتخابات تأثیرگذار باشد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میان‌دورود با اشاره به اینکه بخشداران هرروز گزارش تخلفات انتخاباتی را ارائه کنند، گفت: ستاد امحاء هم با حوزه حقوقی هماهنگ بوده و برای امحای تخلفات انتخاباتی، باهم وارد شوند.

فرماندار ساری بابیان اینکه کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات، برنامه‌ها و اقدامات خود را به کمیته روابط عمومی و تبلیغات، اعلام کنند، تصریح کرد: کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد انتخابات از اهمیت ویژه برخوردار است ضمن اینکه تاکنون هم عملکرد قابل‌توجهی داشته است.

حسین زادگان با اشاره به تأیید صلاحیت یک کاندیدای دیگر در حوزه انتخابیه ساری و میان‌دورود و انصراف یک نامزد از انتخابات مجلس خبرگان در مازندران، ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میان‌دورود به ۲۳ نفر رسید و هفت نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران باهم رقابت می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.